Range Rover Evoque skal opleves i showroomet og på vejen! Duften af ny bil, grebet omkring rattet, de mange unikke detaljer og tekniske muligheder.
†De angivne værdier er NEDC2 beregnet ud fra producentens officielle WLTP-tests i overensstemmelse med EU-lovgivningen med et fuldt opladet batteri. Kun til sammenligning. De faktiske tal kan afvige herfra. Værdier for CO2, brændstoføkonomi, energiforbrug og rækkevidde kan variere afhængigt af faktorer såsom kørestil, miljøbetingelser, last, hjulmontering og tilbehør. NEDC2 er tal, der er beregnet ved hjælp af en formel fastsat af regeringen på grundlag af WLTP-tal svarende til det, som disse tal ville have været under den gamle NEDC-test. Derefter kan den korrekte beskatningsform vælges.
††Se Range Rover Evoque WLTP-tal.
De angivne værdier er resultatet af producentens officielle tests i henhold til EU-lovgivningen med et fuldt opladet batteri. Kun til sammenligning. De faktiske tal kan afvige herfra. CO2-værdier, brændstoføkonomi, energiforbrug og rækkevidde kan variere alt efter faktorer såsom kørestil, miljøbetingelser, last, monterede hjul, monteret tilbehør, faktisk rute og batteriets tilstand. Tal for rækkevidde er baseret på et produktionskøretøj, som gennemkører en standardrute.
‡Hvis køretøjet er udstyret med 17" eller 18" fælge, er tophastigheden 221 km/t.
⬧Med stor tank. 54 liter med økotank.
‡‡I kombinatio med elmotor.
△inklusiv en fører på 75 kg, alle væsker og 90 % brændstof.
▲Inklusiv alle væsker og 90 % brændstof.
✧Tørvolumen: Volumen målt ved hjælp af massive blokke, der opfylder VDA (200 mm x 50 mm x 100 mm). Volumen målt op til taghimlen
✦Vådvolumen: Volumen målt ved at simulere fyldning af bagagerummet med væske. Volumen målt op til taghimlen.
Data for vægt afspejler biler med standardspecifikationer. Ekstraudstyr øger vægten.