Dit VIN er dit køretøjs identifikationsnummer og er unikt for din bil. Du finder dit VIN stemplet på en plade, som er synlig gennem nederste venstre hjørne af forruden. Se i iGuide-appen for yderligere information. Du kan få adgang til appen her.
Af sikkerhedsmæssige årsager anbefaler vi, at du kontakter din lokale forhandler vedrørende forespørgsler om nøgler. Du kan finde din nærmeste forhandler her.
Overensstemmelsescertifikater kan kun udstedes for køretøjer købt inden for EU. Vær opmærksom på, at der kan være et gebyr for dette, og at det varierer fra marked til marked. Kontakt dit lokale marked for at få mere at vide. Land Rover udsteder ikke COC’er til markeder uden for EU.
Du kan finde oplysninger om dit køretøjs specifikationer på Owner Info-siden. Der kan være et gebyr for at få adgang til visse informationer.
For opdatering af navigationen skal du besøge din lokale forhandler, som du finder her, eller besøg dit lokale marked.
Vores godkendte udvalg af dæk inkluderer vinterdæk, helårsdæk og offroad-dæk (kun tilgængelige til Defender). Du kan finde dem her.
Send venligst en e-mail til vores Classic-team på: [email protected]. De vil med glæde hjælpe dig. Du kan også besøge vores Classics-hjemmeside.
For al garantirelateret information, herunder forlængelse af garantien, besøg vores garantiside.
Dit køretøj registrerer intelligent, hvornår service er påkrævet, baseret på faktorer som kørestil og kørte kilometer. Generelt vil dette være efter 24 måneder eller 21.000 km – alt efter hvad der kommer først*. Dit køretøj og InControl-appen giver dig besked, når det er tid til service.
Brug vores forhandlersøgning for at finde din nærmeste forhandler. Hvis du ikke kan finde en forhandler, bedes du kontakte os via kontaktformularen.
Du skal kontakte din vejhjælpsudbyder. Telefonnummeret til RSA findes i InControl-appen, eller hvis du er inden for garantiperioden, kan du trykke på nødopkaldsknappen i bilens loft for at kontakte RSA.
På grund af forskellige specifikationer, service- og garantikrav kan vi ikke yde direkte support til personlig import af køretøjer, give yderligere information om processen eller udstede et overensstemmelsescertifikat, da køretøjet skal testes/efterses i henhold til kravene i det marked, det er tiltænkt.
Bemærk venligst, at Land Rover producerer og leverer køretøjer til markeder under hensyntagen til, at specifikationerne både er i overensstemmelse med lokal lovgivning og egnede til det miljø, køretøjet skal benyttes i. Dette understøttes gennem Land Rovers netværk af officielle importører, autoriserede forhandlere og værksteder, som har modtaget træning til at varetage både salgs- og eftersalgsprocesser.
Derfor anbefaler vi, at du kontakter din lokale forhandler og transportmyndighederne i det pågældende importmarked, inden du importerer et køretøj.
For alle forespørgsler vedrørende køb af en Land Rover eller spørgsmål omkring, hvad der følger med købet, bedes du kontakte den forhandler, hvor du ønsker at handle.
Send venligst dine spørgsmål via e-mail til [email protected] eller [email protected]. Du kan finde mere information om SVO på denne side her, eller kontakt os angående TDMS-køretøjer.
Send venligst alle kundeserviceforespørgsler til teamet i dit lokale marked, og en Land Rover-repræsentant vil kontakte dig. Find os i dit marked her. Alternativt kan du udfylde kontaktformularen og vælge "Globale kundeforespørgsler": angiv dit fulde navn, kontaktoplysninger, stelnummer (VIN), bopælsland og navnet på din lokale forhandler.
Besøg venligst vores karrieresite eller kontakt os via e-mail: [email protected].
Du kan finde information om alle vores fabriksture her.
Du kan downloade en e-brochure her. Alternativt kan du besøge din lokale forhandler. Bemærk venligst, at Land Rover ikke har brochurer på centrallager.
Du kan finde mere information og dit nærmeste Experience Centre her.
*Markedsafhængig